Gözaltı torbaları ve Mor Halkalar için Garnier Roll-On


Garnier göz roll ürününü piyasaya çıkardı.Televizyondada reklamları dönmeye başlayan ürün için üretici firma iddialı.Özellikle kadınların göz altında oluşan şişliklerden ve göz altı torbalarından şikayetçi olduğunu düşünürsek ürün denemeye değer.Ancak ben okuyuculara örnek olması ve paralarının çöpe gitmemesi açısından bu ürünü deneyen bayanların sonuçları bizimle ürün hakkında yorum yaparak paylaşmasını istiyorum.

Ürünün Avrupada yılın ürünü seçildiği ve İngilterede her 15 saniyede bir adet satıldığı iddia ediliyor.Ürünün içeriğinde bulunan kafein mikro solüsyonun göz altındaki kan dolaşımını arttırarak,gözaltı torbalarını indirmeye yardımcı olduğu belirtiliyor.

Garnier göz roll ürünün piyasa satış fiyatı 14.99'dur

5 yorum:

  1. ben satın almak ıcın ne yapmalıyımm :( :(

    YanıtlaSil
  2. Parasını ödeyip alabilirsin bence..
    Pek çok yerde satılıyor.internetten araştırısan bulursun.

    YanıtlaSil
  3. ben kullandım hiç memnun kalmadım okadar gözaltı torbası olmadığı halde hafifi bile geçirmedi ..

    YanıtlaSil
  4. Faydasını görmedim..

    YanıtlaSil
  5. hiçbir işe yaramıyor

    YanıtlaSil