ÖKSÜRÜK VE BALGAM İÇİN KARATURP KÜRÜ


İçinde bulunduğumuz kış ayları nedeniyle soğuk algınlığı,grip,öksürük kapımızda özellikle sigaraya bağlı balgamlı öksürük,kronik bronşit pek çoğumuzun sorunu.
Sizlere bugün özellikle başta öksürük olmak üzere balgam ,soğuk algınlığı ve bronşların tıkanması gibi sorunların çözümüne yardımcı olacak kara turp kürünü öneriyorum

GEREKLİ MALZEMELER :
* 1 adet ortaboy kara turp,
* 2 yemek kaşığı bal
* 2 çay kaşığı zencefil
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Turpun tepe kısmını kesin. İçin oyun. Zencefil ve balı içine koyup bir gece bekletin. Sabah aç karnına, turpun içindeki karışımı bir bardağa döküp için.Şifa bulmanız dileğiyle..

4 yorum:

  1. zaten bnm de öksürük için bildiğim en ii yöntem bal. balın ii gelmediği bişey bilmiyorum desem yeridir hatta. özellikle çam balı, her derde deva resmen. şu an da tam mevsimi. vücudun bağışıklık sistemini güçlendiriyor, antioksidan etkisi var. zaten demir, enzim, mineral ve aminoasit zengini bi bal. düzenli tüketilmesinin önemli oldugunu söylememe gerek yok heralde :)

    YanıtlaSil
  2. SLM ben uzun zamandir cocuklarima bu siyah turp surubunu yapiyorum özelikle bronsiti olan ogluma cok iyi geliyor herkese tavsiye ederim deneyin faydasini görün

    YanıtlaSil
  3. öksürük ve balgam için bende ısrarla karaturp kürünü öneriyorum.Eşim her kış hepimize akşamdan karaturpu kesip içine bal döker.sabah kalktığımızda karaturpun içindeki bal sabaha kadar içinde kaldığı için şerbet kıvamına gelmiş olur.Ben ve çocuklar afiyetle içeriz.Herkese tavsiye ederim.gerçekten çok faydasını gördük.

    YanıtlaSil
  4. Karaturp kürü öksürük ve soğuk algınlığında çocuklara çok faydalı bende kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil