Şöyle Bir Dolaştım Blog Alemini

Kendi halinde cilt bakımı ve güzellik konusunda derlediğim yazıları yayınlıyordum bir zamanlar.Blog yazarı dostları dolaşmayalı epey zaman olmuş.Bu akşam şöyle bir dolaşayım dedim internet alemini,oda ne ne cevherler varmışta bilmiyormuşuz.Gerçekten çok kaliteli blog yazarı arkadaşlar var.Şimdi burada isim vermek istemiyorum diyeceğim ama onlara haksızlık olur bu ,aklıma ilk gelenler blogeditörü,"blog mania",eda suner,"annekaz"makyajgüncesi ve daha adını hatırlayamadığım niceleri.

Hepsi kendi alanında birer üstad,şimdi hayıflanıyorum ben bu google friend connect'i niye daha önce kurmadım diye.Her blogun yüzlerce,binlerce takipçisi var da,benim niye yok dedim kendi kendime ve bugün kurdum bu eklentiyi.Umarım hayırlı olur blogum için.Gezdiğim ve beğendiğim bir çok blogu takip etmeye başladım.bir kaçını da izlediğim bloglar kısmına ekledim.

eee bundan sonra blog dayanışması ile onlarda beni yalnız bırakmazlar heraldin...Beni ekleyen ,eklemeyen tüm blogger arkadaşlarıma teşekkürlerimi gönderiyorum.sevgiyle kalınız.

3 yorum:

  1. tşk ederşm tatlım çok mutlu etti beni yazın:)senin de yolun açık olsun,umarım çok güzel paylaşımlar yaparız...

    YanıtlaSil
  2. izleyiciniz oldum
    güzel bir bloğunuz var inşallah bende artık burdayım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. blogumu ziyaret etmenizden dolayı teşekkür ederim.blogunu çok beğendim.farklı, faydalı blog yapmıssın emeğine yüreğine sağlık canım.yeni paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sewgilerimle nebişcim.

    YanıtlaSil