GÖZ ALTI MORLUKLARI VE SİYAH NOKTALARA SON


Bitki uzmanı suna Dumankaya'nın gözaltı morarması ve siyah noktalar için önerdiği bitkisel bakım kürü çok tutuldu.Deneyenler çok memnun bende şahsen merak edip denedim çok olumlu sonuçlar aldığımı belirtmek isterim.Umarım sizlerde faydasını görürsünüz.


Bir patatesi rendeleyip suyunu çıkarın. Bu suya çeyrek limon sıkın. Temiz bir tülbenti bu sıvıya bulayıp göz çevrenize kompres yapın.


Siyah noktalarınız için de peeling yapmalisiniz. 1 çay kaşığı ısıtılmış kil, eşit miktarda mısır unu, krem ve temiz suyu karıştırıp yuzunuze surun ve 5 dk sonra ovalayarak çıkarın. Haftada bir gun uygulayın.

1 yorum:

  1. benim suna dumankaya ya bir sorum olacaktı.Benim yüzümde aşırı derecede sivilce var.bana sivilceler için ne önerirsiniz.lütfen yardım edin.bu yüzden bunalıma giriyorum.

    YanıtlaSil