KABIZLIK SORUNU ÇEKENLERE MÜJDE

Kabızlık çağımızın kabusu gibi.Hareketsiz bir yaşam,fazla ayakta durma ve yanlış beslenme sonucu her 10 yetişkinden 7'si kabızlık sorunu ile karşıya.Bunların yanında hamilelik döneminde kabızlık sorunu çekenleri eklerseniz gerisini siz düşünün.Geçenlerde Televizyonda izledim Ünlü doktor Ahmet Maranki kabızlık sorunu için Kuru İncir kürünü öneriyordu.Ben de kabızlık sorunu yaşayan bir insan olarak denemeye karar verdim.İnanın denedikten bir hafta sonra olumlu sonuçlarını görmeye başladım.Sindirim sistemim düzeldi.Günde bir defa olan Tuvalet ihtiyacım iki'ye hatta üçe çıktı.O zorla dışkılamadan eser kalmadı.ben bu olumlu sonuçları gördükten sonra bunu siz okurlarımla paylaşmaya karar verdim.işte kuru incir kürü.
Hazırlanışı:Bir bardak ılık suyun içine iyice yıkanmış beş adet inciri akşamdan bırakın.Sabah önce suyun içindeki incirleri yiyin daha sonra üzerine bardaktaki suyu için bu kürü 3-4 hafta uyguladığınızda sindirim sisteminizin yeniden çalışmaya başladığını göreceksiniz.Teşekkürler Dr.Maranki
DİĞER SAĞLIK KÜRLERİMİZİ İNCELEYİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder